Mereka Bloggers yang Chomel!!=D

Friday, 16 September 2011

Alhamdulillah..

Salam.

Hai semua follower tersayang. 

Hari ni hari kelima saya berblog. 

saya sudah ada 100 lebih followers. 

alhamdullillah. 
terima kasih semua followers yang chomel..saya sangat suka ni dan lompat lompat gembira depan enche suami. hiks. saya bercita cita mahu menjadi bloggers yang berjaya dan tidak lupa diri. doakan saya berjaya tau!! amin.


tak lupa juga kepada pengikut setia saya yang tidak ada blog tapi kena paksa dengan saya baca setiap entri baru saya. haha. thanks hubby. love u. 

teruskan menyokong blog ini ye kawan kawan.

semoga persahabatan ini tiada penghujungnya. amin.

ok. tu ja. bye.

Salam.

p/s: haha. baru seratus nak suka sangat kan. hee..biar lah. wekks. 

11 comments:

  1. wah... huhu.. baru lima hari dalam blog. dah ada `100 follower.. untung nyeee.. :)

    ReplyDelete
  2. adibah: hiks..tQ yer..:D do support me everyday tau..:p

    ReplyDelete
  3. waa.. (kagum jap tengok pasangan kat atas tu.. ^^)


    http://bulatmata.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Salam Ukhwah...wah, comelnya kamu berdua...pasangn secocok gituw! Ninie follow dh..hehe. Tahniah, 5 hari dh 100??? Power la! Mesti kuat blogwalking nih...slmt berjaya! Slm kenal n selamat datang ke blogland ya!

    ReplyDelete
  5. hehehe.....hebat2...sOmeday u will be blOgger yang paling pOpular..baru 5 hari dah 100..ct ni amek mase bulan2 baru nak cukup..cayalah..hehe..

    teruskan blOgwalking ye
    smOga bahagia ngan enche suami :D


    http://khayalan27.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. rinsya: hehe. tQ dear..:D

    ninie: blogwalking la sejak sejak jadi surirumah ni..hihi...tQ tQ..:D

    ReplyDelete
  7. wah best nye 5 hari 100 blog ?
    kalo sebulan.. huhu.. tahniah2..:)

    ReplyDelete
  8. CTK : haha..doakan kamek disini bahagia sentiasa taw..:D insyaAllah..:p

    ieyza: haha..awal awal ni semangat sangat..:p

    ReplyDelete
  9. HAMBOIII.... bru 5 hri berbelog da ramai followers.. DRC da bebelog 3 tahun kot.. cm tu jw..huhuh :(

    ReplyDelete
  10. DRceria: rajin blogwalking la dear. rajin hapdet blog..baru baru lagi ni..hiks..:D

    ReplyDelete