Mereka Bloggers yang Chomel!!=D

Thursday 6 October 2011

Surprise uolls!! Laura nak kite bawak die jalan jalan kat Malaysia ^.^

Salam.

Hai hai semua pembaca.

Sudah makan ke belom. kalau belum sila makan sambil baca entri ini ok.hee.

Arini saya bukak emel macam biasa. tiba tiba saya dapat satu emel yang buat saya eksaited! berkata kata dalam hati "weh. mana minah Laura Hamid ni kenal aku? siap suruh aku bawak dia jalan jalan kat Malaysia." dia ada baca blog aku la ni. mesti dia pandai bahasa melayu ni! 

meh meh kite share emel dia kasi. mahu lihat tak?

 Klik untuk besarkan. tQ

Lihat lihat!! beliau mahu bincang bisness jugak! siap cakap nak sponsor semua perbelanjaan. bes kan. bes kan. tapi tapi. emel ini sangat pelik sebab dia masuk dekat spam. 

Saya mula berasa curiga! lantas menggunakan encik google untuk mencari kebenaran!! ye. saya terjumpa beberapa blog yang bercerita berkenaan cik Laura Hamid ini. 

Mari lihat baca sendiri di blog ni.



Rupa rupanya Laura Hamid ni main mainkan perasaan aku T_T 

Tape tape Laura! saya ingat kamu sampai bila bila. kamu telah membuat percubaan untuk menipu saya rupanya! sampai hati kamu! 

ok. tak emosi pun. hihi. saja nak share emel ni supaya sesiapa yang menerima emel emel begini sila abaikan! bahaya jika ini hanya sindiket. mana la tau kan. sekarang semua dihujung jari anda. ada internet dirumah, saya pon boleh berlakon jadi Jennifer Jasmin!! haha. ^.^

ok. till then. tata.

Salam

2 comments:

  1. ingatkan u betul2 percaya tadi, adeihh,.ni semua kerja spammer2 yang tak bertauliah,elakkan je lau dpt,.bagus tuk peringatan tuk sape2 yg lum tahu;)

    ReplyDelete
  2. hahaha, same2 kena tipu.. heeehe

    ReplyDelete