Mereka Bloggers yang Chomel!!=D

Monday 26 September 2011

JoM Join Bloglist Jiwarosak.coM


Jom Join bloglist JiwaRosak.Com.

Hai Hai Hai semua followers dan pembaca blog!!

Saya baru dapat info bahawasanya blogger Jiwa rosak telah mendapatkan domain untuk blog beliau. Tahniah encik FerozOthman!! kamu memang hebak hebak. haha

Mesti ramai bloggers familiar dengan blog jiwaRosak ni ye dak? blog ini sangat menarik dan tertarik. entri entri di dalam blog ini telah banyak membantu ramai blogger untuk memajukan blog mereka. entri entri seperti cara menaikkan traffic dan menambahkan followers blog juga telah membantu saya yang baru sahaja berkecimpung di dalam dunia blog ini. tidak percaya? saya sudah berjaya mendapatkan 300 followers pada hari ke 11 saya menulis di blog saya yang berusia setahun jagung ini. terima kasih incik FerOz Othman.

Untuk bloggers baru yang masih lagi mahu menapak dalam dunia blog seperti saya, bolehlah mendapatkan pelbagai info dalam blog ini. semoga pemilik blog ini sentiasa membantu bloggers baru pada masa hadapan.

tag: 

CTK 



ok. itu sahaja.

tata. salam.

3 comments:

  1. heee... mekaceh :) terharu seh baca hahaha..

    ReplyDelete
  2. haha..siap terharu!!mmg betul la..ikot satu satu kot cara cara yg kamu tulih tuh..haha

    ReplyDelete
  3. http://c33ram00n.blogspot.com/
    cni pom byk tutorial :)

    ReplyDelete